Am văzut şi la TV, târgul grădiniţelor private din Bucureşti; erau 115 grădiniţe private, în Craiova, doar 5, maximum 6, şi cred că Joylight nu are concurenţă la capitolele educaţia şi îngrijirea copiilor.
[gradinite craiova] Joylight Galerie
Photo Gallery
[gradinite craiova] Joylight Aparitii Media
Media Appearances
[gradinite craiova] Joylight Facebook
Follow us
[gradinite craiova] Joylight Harta
[gradinite craiova] Joylight site
Joyland site
[gradinite craiova] Joyland
[gradinite craiova] Joylight Reclama
You are here: Blog 2010 Nov 13 Ce învăţăm în clubul lui Mickey Mouse

Ce învăţăm în clubul lui Mickey Mouse

ACTIVITĂŢI MATEMATICE

  • stabilirea de relaţii între obiecte şi grupuri de obiecte după diferite criterii şi realizând comparaţii;
  • inţelegerea relaţiilor spaţiale plasând diferite obiecte într-un spaţiu dat sau în raport cu un reper dat;
  • clasificarea obiectelor şi fiinţelor după unul sau mai multe criterii asociate;
  • aprecierea globală a cantităţii de obiecte concrete şi raporturile cantitative dintre două grupuri comparate, folosind un limbaj adecvat;
  • să numere de la 1-3, recunoscând grupele cu 1-3 obiecte şi cifrele corespunzătoare;
  • să raporteze numărul la cantitate;
  • să-şi formeze reprezentări corecte despre forma geometrică plană-cercul;
EDUCAREA LIMBAJULUI
  • comunicarea de impresii, idei despre aspecte din mediul social şi natural;
  • participarea la activităţile de grup/de joc atât în calitate de vorbitor, cât şi de auditor;
  • distingerea sunetelor ce compun cuvintele, pentru a le pronunţa corect;
  • învăţarea de cuvinte noi, conştientizându-le înţelesul, pentru a le folosi în contexte adecvate;
  • exprimarea corectă din pc.d.v. sintactic, în propoziţii simple;
  • audierea cu atenţie a unor texte pentru a-şi mări orizontul de cunoaştere;
  • receptarea unui text înţelegând în mod intuitiv caracteristicile expresive şi estetice ale acestuia;
  • exprimarea în propoziţii simple trăiri, întâmplări din experienţa proprie sau a altor copii/adulţi în reproducerea unor poezii/poveşti.
CUNOAŞTEREA MEDIULUI
  • cunoaşterea aspectelor caracteristice mediului apropiat pentru a se adapta uşor la cerinţele acestuia;
  • cunoaşterea corpului uman, vieţuitoare, plante şi obiecte din mediul apropiat folosind materiale intuitive;
  • aplicarea normelor de comportare specifice asigurării sănătăţii şi protecţiei omului şi naturii;
  • recunoaşterea anumitor schimbări şi transformări din mediul înconjurător;
  • cunoaşterea unor elemente ale culturii şi religiei mediului social din care face parte;
  • să comunice impresii, idei despre aspecte ale mediului înconjurător;
EDUCAŢIE PENTRU SOCIETATE
  • cunoaşterea persoanelor din mediul apropiat;
  • cunoaşterea normelor necesare integrării în viaţa socială;
  • manifestarea spiritului de echipă prin colaborarea la realizarea unei activităţi în comun;
  • cunoaşterea şi aplicarea regulilor de igienă personală;
  • manifestarea atitudinii pozitive faţă de fiinţe şi lucruri;
  • să cunoască drepturile copilului în viaţa socială;
  • conştientizarea consecinţelor pozitive şi negative ale comportamentelor sale asupra sa şi a celorlalţi;
  • cunoaşterea de reguli de securitate personală;
  • înţelegerea semnificaţiei unor evenimente social-culturale.
EDUCAŢIE ARTISTICO-PLASTICĂ

DESEN/PICTURĂ

  • cunoaşterea denumirii instrumentelor şi materialelor de lucru folosite;
  • mânuirea corectă a instrumentelor şi materialelor de lucru;
  • identificarea culorilor de bază folosindu-le adecvat;
  • înţelegerea procedeului de lucru prin exersare;
  • aplicarea diferitelor tehnici de lucru pentru a obţine forme cât mai apropiate de realitate;
  • aplicarea elementelor de limbaj plastic şi expresie artistică pentru a obţine efecte plastice, forme spontane şi elaborate;
  • perceperea frumosului din natură, dezvoltându-şi spiritul de observaţie.

MODELAJ

  • cunoaşterea denumirii materialelor şi a însuşirilor acestora;
  • exersarea deprinderilor elementare de modelare pentru a obţine forme cât mai aproape de realitate;
  • să găsească destinaţie utilă produselor din activităţile de modelaj;
ACTIVITĂŢI PRACTICE
  • să analizeze senzorio-motric însuşirile caracteristice ale materialelor;
  • dobândirea unui sistem de deprinderi practice accesibile de mânuire, de prelucrare;
  • aplicarea deprinderilor dobândite în confecţionarea de produse;
  • să asambleze diferite materiale, forme, elemente componente pentru a reda imaginea unor obiecte sau fiinţe;
  • dobândirea încrederii în forţele proprii, independenţă în acţiune, răbdare şi disciplină în muncă;
  • să lucreze corect, ordonat şi curat ducând până la capăt lucrul început;
  • să manifeste interes şi respect faţă de produsele muncii oamenilor.

EDUCAŢIE FIZICĂ

  • să se orienteze în schema corporală cunoscându-şi posibilităţile motrice ale fiecărei părţi;
  • exersarea deprinderilor pentru a-şi mări capacitatea generală de efort;
  • orientarea în spaţiu raportându-se la repere date;
  • formarea corectă a deprinderilor motrice de bază;
  • coordonarea mişcărilor în raport cu comenzile verbale sau regulile de joc;
  • formarea unei ţinute corporale corecte, manifestând autocontrol în exersare;
  • să manifeste spirit de echipă, cultivându-şi trăsături pozitive de caracter;
  • executarea de mişcări ritmate prin antrenarea diferitelor părţi ale corpului;
  • să se exprime liber asociind mişcărilor sentimente, trăiri;
  • executarea corectă a elementelor de gimnastică acrobatică.
EDUCAŢIE MUZICALĂ
  • diferenţierea sunetelor din mediu pentru dezvoltarea auzului;
  • diferenţierea auditivă a timbrului, intensităţii, duratei şi înălţimii sunetelor din mediu şi pe cele muzicale;
  • interpretarea cântecului cu acompaniamentul jucăriilor muzicale;
  • interpretarea cântecelor însoţite de mişcări sugerate de textul lor;
  • să audieze cu atenţie fragmente muzicale, cântece pentru a le cunoaşte.

Next entry

Previous entry

Similar entries

Comments

Comments are closed.

Pingbacks

Pingbacks are closed.